12/06/2012

Meneer Aap heeft kiespijn

.

Meneer Aap heeft kiespijn.
"Dat komt door het snoepen" zegt Vriendin.
"An me hoela", zegt meneer Aap, "ik snoep niet eens, hooguit een dropje per week".
De tandarts is er niet gerust op en zegt, dat de pijnlijke kies er uit moet...


Dat is nogal heftig. De kies, waar hij al jaren mee doet en die al die jaren braaf lekkere nootjes heeft fijngekauwd, moet er uit. 
Meneer Aap is er emotioneel onder. Hij heeft een traan op zijn wang. Maar hij ontspant zich en laat de kies er gedwee uittrekken.
Na verdoving natuurlijk. 
Want zonder verdoving springt-ie tegen het plafond of hangt-ie in de lamp.

Meneer Aap vindt het allemaal helemaal niks.
Zijn mooie sterke tanden doen het niet meer goed.
Vriendin zegt: "Doe toch een plastic eethoek!

"NEVER EVER!!!" roept Meneer Aap.

foto: internet

.



10 comments:

Anonymous said...

Oef Meneer Aap toch...
Kiespijn is niet leuk, dan toch die ene kies er maar uit.
Dan is de pijn in ieder geval weg.
Zo'n plastic eethoek is ook nog niet alles, dat kan ik je wel vertellen.
Sterkte vandaag, hopelijk gaat het morgen weer een beetje beter.
Xxx M.

... said...

Hoe verzín je 't...! Een plastic eethoek.! Heel leuk.

Het gezegde mag van mij veranderen in: "Lachen als een aap met kiespijn".

Jelle Droeviger.

Di Mario said...

Ahhhh, germ.... Toch maar beter de tandjes poesten, want van een snoepje één keer per week komt het niet.

Love As always
Di Mario

klaproos said...

lieve loetje,
ik hoop ......
toch zo heel hard dat je vandaag geholpen mag worden want tandpijn.......

da's een van de ergste dingen, en ondertussen wens ik, dat het vandaag "tóch" een zalige dag mag worden.

dikke knuffel,
xxx

Marlou said...

Oh Klappert!
Ik hoop het ook!!!
Heb een afspraak vanmiddag met de kaakchirurg...
Auwauwauw...

maar ik wil van die pijn af!!!

Bel je zo...

XX, Marlou

Anonymous said...

Haha, een plastick eethoek...

Begin zo'n beetje te begrijpen voor wie meneer Aap model staat, maar misschien ook niet....

Er zijn leukere dingen...

Liefs van Annet en een pingdinsdag gewenst (een dag met een ping ergens) :>)

Annet said...

Ben ik opeens anoniem.....

Sjoerd said...

Ja zeg, ik ben maar wat blij met mijn plastic eethoek...

gerdaYD said...

Heerlijk weer eens van meneer Aap te horen... bedankt lieve Marlou voor mijn eerste lach van de dag!
Maar heel veel sterkte met de tanden, hopelijk werd en wordt je geholpen.
OT: ik heb de dikke pakkerd doorgegeven.

Yvette said...

een platic eethoek...hoe kom je erop...